Voorbereiding op de reis naar Peru - Reisverslag uit Goudriaan, Nederland van Piet Witzier - WaarBenJij.nu Voorbereiding op de reis naar Peru - Reisverslag uit Goudriaan, Nederland van Piet Witzier - WaarBenJij.nu

Voorbereiding op de reis naar Peru

Door: Piet Witzier

Blijf op de hoogte en volg Piet

05 September 2016 | Nederland, Goudriaan

Nog vijf dagen... dan is het zover. Op 10 september hoop ik rond 19.10 het vliegtuig in te stappen naar Madrid. Vanuit hier vlieg ik verder naar Lima, waar vandaan ik een binnenlandse vlucht neem naar Puerto Maldonado.
Nu is het nog druk met allerlei voorbereidingen, er is veel te regelen voor een buitenlandstage.
Als ik in Peru ben, hoop ik je op deze manier op de hoogte te houden van mijn belevenissen. Leuk dat je geïnteresseerd bent in mijn reis.


  • 05 September 2016 - 14:25

    Anita Van Rossum:

    Hoi Piet,

    Heel veel plezier in Peru, kijk uit naar verdere reisverslagen.


    Groetjes Anita

  • 06 September 2016 - 11:41

    Lia Beijer:

    Goeie reis...en ik ga je zeker volgen in dat prachtige land....!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Piet

Ik ben Piet, woonachtig in Goudriaan Voor mijn opleiding (Toegepaste Biologie) ga ik voor vijf maanden op reis naar Peru om slangen te onderzoeken.

Actief sinds 05 Sept. 2016
Verslag gelezen: 568
Totaal aantal bezoekers 11136

Voorgaande reizen:

10 September 2016 - 16 Februari 2016

Stagereis naar Peru

Landen bezocht: